Boek hier een vrijblijvend gesprek in mijn agenda
Boek hier een vrijblijvend gesprek in mijn agenda
Verwacht geen gratis Facebook advertentie strategiesessie. Ik werk niet met iedereen. Ik bied deze call zodat jij meer te weten kunt komen over het uitbesteden van je FB en Instagram advertenties en hoe die service er uit ziet en ik meer te weten kom over je business. Je groeiplannen. Waar je nu tegenaan loopt en wat concreet het probleem is. Om zo te ontdekken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Zo niet, is dat ook een uitkomst. Om dat te beoordelen heb ik een vragenlijst. Mocht uit je antwoorden vooraf al blijken dat ik je niet kan helpen, kan ik de call cancelen. Dit laat ik je altijd weten per mail.
Wanneer moet je deze call vooral niet boeken?
"Het snelle schakelen en de korte lijntjes waardeer ik het meest."
"Een omzet van €14.000 opgeleverd mede dankzij de inzet van Berthine"
"Heb het idee dat er records verbroken worden"
Die records doelen hierop:
"€16.558 direct gemeten omzet binnen 1 maand uit Facebook met €1.000 adbudget"
Nadat we beiden enthousiast zijn om samen te werken, ontvangt je van mij een vragenlijst zodat ik jou en je bedrijf beter kan leren kennen.
Ik krijg toegang tot het advertentie-account zodat ik een analyse kan maken van de resultaten en kansen die ik zie.
We plannen een Kick-off in waarin we o.a. de strategie bepalen en de puntjes op de ‘i’ zetten voor onze samenwerking.
Na de call ontvang je toegang tot je eigen persoonlijke Trello bord. Hierop staan al onze afspraken, maar kan je ook precies zien welke acties er worden uitgevoerd en wanneer. Deze wordt continu geüpdatet waardoor je goed overzicht hebt van de te nemen stappen.
Ik voer de afgesproken strategie uit en zet de desbetreffende campagnes op. Jij levert de beelden en advertentieteksten (no worries je kunt hier eventueel mijn checklist voor gebruiken) ik maak ze daarna nog advertentieproof en dan kan de campagne live!
De advertenties worden nauwkeurig in de gaten gehouden en geoptimaliseerd. Het is mijn streven om altijd te gaan voor een zo hoog mogelijk resultaat tegen de laagst mogelijke kosten.
Wekelijks ontvang je van mij een rapportage die inzicht geeft in de prestaties en hang ik daar concrete acties aan om bij te sturen. Ook plannen we een maandelijkse meeting in om de maandresultaten te bespreken en geef ik advies. Daarnaast bespreken we ook nieuwe acties voor de nieuwe maand zodat deze kunnen worden opgenomen in de campagnes.
Ik hou van korte lijnen. Heb je mij dringend nodig? Dan kan je mij bereiken via zowel de mail als Whatsapp.
Door middel van interesse, demografische kenmerken en vaardigheden, kan ik jouw doelgroep specifiek maken en effectief bereiken.
Om die reden vraag ik deze informatie ook aan de voorkant uit zodat ik heel gericht kan adverteren. Zo zorg ik ervoor dat jouw advertenties door de juiste mensen gezien worden.
Verder zijn veel van mijn klanten coaches in verschillende branches zoals money mindset, high-end ondernemen, levensstijl & persoonlijke ontwikkeling, mindfullness, intuïtief eten die vrouwelijke ondernemers/vrouwen in de spirituele hoek als klanten hebben. Daardoor heb ik goed zicht op deze doelgroep.
Teksten schrijven (landingspagina/mails). Wél kun je dit insturen voor strategische feedback.
- Advertentieteksten schrijven. Ik redigeer ze wel. Dus jij levert concepten aan, ik maak ze scherp voor Facebook. Kleine aanpassingen in tekst voor optimalisatie doe ik ook.
- Mailfunnel technisch opbouwen, automatiseringen in Mailblue/Activecampaign
- Foto’s bewerken/opmaken. Wel geef ik advies en heb ik een map vol voorbeelden ter inspiratie.
- Stories/vlogs maken. Makes sense, daar moet jouw hoofd op ;)
Nee, het advertentiebudget blijft tussen jou en Facebook gefactureerd worden en zit niet bij de maandfee inbegrepen.
Ik adviseer je een advertentiebudget van minimaal 500 euro per maand wanneer je met mij wilt samenwerken.
Uiteraard. De advertenties worden in jouw eigen advertentiebeheer gemaakt en beheerd. Je kunt deze dus altijd inzien. Het is alleen niet de bedoeling dat je hier zelf wijzigingen in gaat aanbrengen terwijl de advertenties lopen.
Het kost tijd en aandacht om een sterke advertentiecampagne op te zetten, te testen, te meten en bij te schaven waar nodig. Zeker wanneer je nog nooit eerder hebt geadverteerd.
Ook zal er meer ingesteld en opgezet moeten worden om de campagnes in de lucht te krijgen. Denk aan het aanmaken van een Advertentie account, installeren van een Pixel, opzetten van aangepaste conversies etc.
Ook heb je als starter vaak nog minder data zoals een emaillijst en websiteverkeer om als bron te gebruiken op Facebook. Er is dus wat meer tijd nodig om dit op te bouwen.
Ik ben ervan overtuigd dat je de beste advertentieresultaten in minimaal 3 maanden behaalt en bied dus daarom alleen een samenwerking aan van minimaal 3 maanden.