HET PROBLEEM
Ja, je vind het superleuk om te geven die webinars. En ja, je vind het ook een goede manier om nieuwe mensen (leads) aan te trekken. Toch bekruipt je telkens weer dat gevoel van twijfel na een live moment..
Laat ik nog iets liggen?
Zijn deze cijfers normaal?
Haal ik er wel alles uit op deze manier?
Kost je stiekem bakken met energie, dat getwijfel. Maar je WIL het werkend krijgen. Terug naar willekeurige 1:1 gesprekken wil je niet meer.
Dit klinkt misschien heel onaardig, maar je agenda staat niet meer open voor jan en alleman.
Jij hebt geen zin om een kwartier met Gerda te bellen die het niet helemaal begrepen heeft dat het niet voor haar is #dikkedoei
Je hebt ondertussen iets te veel ervaring met ondernemers die superleuk, maar te klein zijn. Die stiekem wel weten dat ze niet de doelgroep zijn en dan toch je agenda claimen. Daar daar is je tijd te waardevol voor geworden. Kost je keiharde omzet.
Wat je wél wilt zijn meer mensen voor je neus tijdens dat live moment.
Meer impact maken. Zonder daar meer tijd aan kwijt te zijn.